helgen ♥

fyfan va helgen har vart perfekt, åkte ju till mormor & morfar igår efter konfan, sen sov jag över där & ida sov i sin lilla sommarstuga (typ gäststuga), vi var ute & gick en promenad, fan va kul det va, HAHA vi hittade det mesta faktiskt, allt möjligt! ;)
vi gick ner till havet, i en blöt hage också, och mina uggs är genomblöta, sen snackade vi as mycket, vi sa typ att vi var törstiga hela vägen, men endå. haha ;)
haha, det var dock. dålig teckning på mobilen där, fick stå i fönstret och skicka sms, haha:(
aja, är iaf hemma nu, kom hem för kanske en halvtimma sen. det kanske blir & träffa henne nästa helg med, och det ser jag fram emot. du är bäst! ;)♥
saknar dig!
kommentera om du vill att jag ska ta bort bilden!
Kommentarer
Postat av: ida

hahah, asså vi ba: Fan vad jag är törstig, jag är jättetörstig.. jag dör snart!!!



jättekul helg, men jag ska inte dit denna helgen, kanske helgen efter det, får ser :D<3

pusssssssssssssssssss, my love (L)

2011-03-15 @ 15:24:42
URL: http://missalaiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0