världens underbaraste dag!

hej!
var ju ute på havet förut, åkte ut vid 12 tiden, åkte ut till nån ö nära hamnen ifall att det skulle bli dåligt väder, så hade vi nära tillbaka.
där låg victoria & louise med sin båt som jag nämnde i inlägget under. det var risigt väder när vi kom dit, massa moln & kändes som om det skulle börja åska/regna, men sen helt plötsligt kom solen, alla svettades & ah, allt typ! :D
men sen solade vi, badade vid våran båt, åkte gummibåt, gjorde fågeldansen i havet (HAHA) & ah.. massa saker.
sen kom våra kusiner dit vid 5 tiden, för att louise & deras familj skulle till smögen med sin familj, så vi följde dem på vägen hem typ, eller dem skulle till lysekil, och vi skulle till marstrand för att äta.
åt kycklingbröst, aioli & pommes. SKIT GOTT, haha barnmeny, men what ever, sjukt gott endå & jag tar alltid det där, haha, specialaren! ♥
sen åkte vi ut från marstrand & en sväng som heter nånting som jag inte kommer ihåg, men en as mysig kanal iaf. JAJA, orkar inte skriva meeeeeeeeeeeer. pussar!

tog kort på maten, kanske lägger upp den bilden i detta inlägget, så ni får kolla på inlägget senare igen, haha!
om jag kan fixa mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0