KONFIRMERAD

hej gott folk!
nu är jag konfirmerad!
det var en fett lyckad dag kan jag lova er, men det var varmt i kåpan & i kyrkan, höll på att dö typ :D
var ju som sagt as nervös innan vi tågade in, men det släppte efter ett tag. man blir bombad av kort där iaf. hehe! man visste inte vart man skulle kolla nånstans!

jag konfirmerades klockan 3, och sen hade jag kalas efter det, gästerna gick väl hem för en timma sen typ, så det har vart en lång dag, men jag är riktigt nöjd faktiskt.
vill tacka martina miocic för rosen & presenten (som jag ska få senare), och uppvaktningen såklart, vill också tacka hela min släkt för alla pengar och presenter!

asså jag kan sitta och berätta min dag hur länge som helst, det har vart en sån underbar känsla!
men ska skicka alla bilder till becca nu, så jag hinner inte fråga. men kommentera ifall ni har en fråga bara :D

här får ni en bild jag tog innan konfirmationen, har inte gjort ngt speciellt med håret oså, bara plattat det lite granna och så har jag mascara och "grundpuder".



snygg_brud_96

tänkte ladda upp en annan bild också, men det funka inte:(
kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0