g-rym daaaaaaag!

hejsan hoppsan!
har vart med linnea & rebecca idag. fan va nice det va alltså!
vi åkte moppe hela dagen typ.
linnea och becca har ju moppekort, så jag fick bli skjutsad av dem varannan gång liksom, åkte mest med nea, men sen åkte jag med becca i slutet av dagen.
vi åkte ner till havet och tänkte bada, men det var svinigt kallt, så näe. vi åkte hem & chillade i beccas 160 breda säng. FETANS NICE! ska köpa :D
nu har jag precis övningskört lite, hehe, åkte ner & tankade lite smått, sen åkte jag till linnea och snackade med henne ett tag.
nu ska jag äta, för imon ska jag jobba och så är det teori med moppekursen. tänk att jag får moppekort om typ 2 veckor. hihi (L)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0