ännu en dag på jobbet

hejsan!
har jobbat idag, trevligt!
fast man får lite ryck på vissa personer ibland alltså, så sura & jobbiga. :(
men linnea kom & det blev genast bättre, åt tacopaj ifall ni undrar, haha :D
har precis ätit mcdonald´s.. gråa glas! hihi
men nu ska jag till stenungssund med nea. pussar!
ni som undrar vad ja ska göra imon, ni får inte reda på det förrän på lördag kväll typ eller nått, för farmor fyller år & vi ska göra en överaskning för henne, så får inte säga något ifall nån av kusinerna läser min blogg. (vi ska göra det med hela släkten)
Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Jag har nyss dragit igång en tävling på min blogg och det skulle vara kul om du vill vara med. Klicka på länken här under för att få reda på mera:

http://emmaoliviah.blogg.se/2011/july/manadens-bild-karlek.html#comment



KRAMAR FRÅN MIG! :)

2011-07-15 @ 14:03:51
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0