Party på hög nivå

Hello, skolan idag har vart rätt lugn, fast sista NO lektionen var ju as seg...
När jag kom hem hade vi ingen ström i en halvtimma ungefär, kul.. de va mörkt & äckligt :(
FAN vilket väder vi haft idag.. usch!
Nu sitter jag och lyssnar på världens BÄSTA radiokanal, seriöst.. typ mke bättre än NRJ. Kan länka radiokanalen, brukar lyssna på den i bilen, 88.3 fett grym kanal, massa remixer!
Just de, kan ju berätta att jag test körde lite bil igår, haha.. wops! ;) Bilen under va det, fett stor & läskigt va de i början kan jag ju lova er.. Men körde rätt långt här hemma, hehe, inte ut på dem riktiga vägarna då..
HÄR är radiokanalen (länk).
Bild från i somras när vi hälsade på becca, min favorit bil.. seriöst, kan åka den hur länge som helst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0