fredag imon (love)

åh, fan va störande, hade precis skrivit klart inlägget, sen skulle jag klicka på publicera, så kom jag åt en knapp & så raddades allt.. fml

men woho, tagga fredag imon!
imon efter skolan blir de in till stenungsund och kolla lite i affärer & mysa med louise, linnea, rebecca eftersom louise fyller 15 år imon, woho.. äntligen louise! ;) grattis till dig!
så det blev stenungsund istället för att åka in till göteborg och kolla på bio & shoppa i nordstan som vi tänkte först. kanske stöter på christoffer, danne elr hannes i stenungsund, men sällan.. har dessutom inte tid att snacka med dem, nu ska vi ju fira louise! ;)
sen efter de åker vi hem till louise för att sova över där, och sen taggar jag lördag! hehe
pussar
Kommentarer
Postat av: The king of the king, Louise med andra ord

tagtagtagtagtagtagtagtagtag taggaaaar :D :)

wiiiihuuuu here weeeee gaooooing ;D

2011-12-15 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0