SORRY

.. för hemskt dålig uppdatering. fick mitt KÖRKORT idag, sprang till brevlådan direkt, så hämtade vi ut kortet i kungälv.
så nu har jag kört moppe as mke ute på vägarna då (hehe). det var ovant, men as kul!
nu väntar man bara tills nea kommer hem, förhoppningsvis på lördag, så jag kan åka moppe med henne!
__________________________________________________________________
igår hade vi även tjejkväll hemma hos oss, vi va 7 st personer. zeinab kunde tyvär inte komma :(
men det va trevligt endå.. <3
vi åkte fyrhjuling, busringde, flummade, aa.. ALLT!
innan tjejkvällen igår va jag även och shoppade lite smått i kungälv. fick med mig 3 jeans. kan fixa bilder på dem imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0