r u b r i k

hej!

har vart ute med båten idag medans syrran va & shoppade, badade inte i havet, det var bara 18 grader ju! svinigt kallt! ♥
körde moppe dit oså.. alltid lika trevligt!

kom precis hem från mina söta kusiner, kollade på ett melodifestivals program som va hur gammalt som helst, dem hade spelat in, och den tjejen kan fan alla låtar där! as grym! hela texten & allt juuuu!
go tjej de där!
vi spelade även kubb & lite andra saker.. som att plocka björnbär osånt, så söta. HAHA! ;)

nu ska jag väl ta & lägga mig snart, okej, kanske inte nu, men tidigare än vad jag la mig igår, för jag vill inte sova mindre än 4 timmar idag igen.. helt slut.

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0