natten gick åt helvete

tjosan!
sara kom hit igår, vi kollade lite på a-lagsmatchen, köpte goaa saker osånt!
sen bestämde vi oss för att sova på studsmattan igår kväll, så vi tog ut alla saker & allting, jag sov med vinterjacka, och ah..
sen kunde inte sara & therese hålla käften, så jag gick in, plus att det va en fucking fullmåne!!!!
så jag gick in, sen kom dem andra precis när jag hade halv somnat, så jag vaknade igen, dem tyckte de va 7kt kallt.
sen kunde jag inte sova där, så jag la mig på en madrass, sen kunde jag inte sova förrän typ två, och nu idag vaknade jag vid 6 tiden & gick upp & duscha. fan vilka probleeeeem man kan ha, har alltså sovit i mindre än 4 timmar.
sov dessutom hela natten med kläder.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0