hos becca

tjenare, är hos becca nu. vi sitter & lyssnar på musik, ska snart göra lite SO läxa, så duktiga är vi ;)
fast det är bara jag som ligger efter, becca har ju redan gjort till den punkten man skulle göra. hehe!
iaf.. idag har det vart en sjukt hemsk dag. började med att det blev kaos på morgonen med lite saker, och sen hade vi världens jobbigaste idrottslektion, seriöst, ni skulle dött!! den tog kål på mig!
vi hade 6 stationer, sjukt jobbiga, det va konditionsträning. vi körde alla 6 stationer 2 ggr, och alla mådde as illa efter det, haha!
sen nu i slutet hade vi hemkunskap, och då var jag med linnea, alla fick varsin påse som man skulle mecka med.. så jag & linnea gjorde denna goda maten, kolla på bilden nedanför!
__________________________________________________________________
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0