BESLUTSÅNGEST!

jag vill ha en ny mobil så snart som möjligt, men jag vet inte om jag ska köpa iphone 4 nu typ, eller om jag ska vänta tills 5an kommer ut.. har hört att den ska komma ut i september, och det är ju inte långt kvar, men den kommer nog kosta runt 10.000 & då kommer fyran sänkas, men frågan är om den är ute då? åh.. aja!
___________________________________
vad föredrar ni? vit/svart iphone 4?
vet dock. inte ifall det är iphone 5, sökte på google, men det kommer upp massa olika konstiga.
alla typ lägger upp olika hela tiden, men jag vet iaf att det ska vara skärm ut i kanterna på sidorna..
Kommentarer
Postat av: e

vit!

2011-08-25 @ 15:44:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0