friday! ♥

hej bloggen!
idag har jag faktiskt inte gjort så mycket? har helt ärligt bara slappat.
om jag orkar ska jag nog ladda ner lite musik till min mobil, alltid bra att ha det!
idag kom mami hem med britney spears fantasy parfymen, så jävla gott luktar den, men det är sämst att den tas bort nu, mami sa att den var utgående, så att den kommer ta slut och sen aldrig finnas mer. kill me!
ville haft en större flaska men det fanns bara små.
har också tappat en av mina lösnaglar... :(
så nu har ja paris hilton parfymen, britney spears, avril lavinge en puma & en annan konstig(a)
aja, puss! ♥


fin webbkamera bild (L)
Kommentarer
Postat av: emmaolsson , ♥

ååh den luktar så gott!

hade den innan,

men den tog slut (a)

PUSS

2010-10-09 @ 13:28:38
URL: http://emmajuliasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0