discooo

woho! kom precis hem från discot det var verkligen as kul, har jätte ont i benen, men det är det värt!
det kom inte lika mke folk som på det andra discot, alla var nog bortresta nu på lovet. men det var kul endå. ;)
imon tror jag ska hälsa på mina sysslingar.. ja vet inte riktigt än, tror ja ska vara med emma också? ;)
på söndag ska nog alla tjejer komma hit så ska vi ha en liten myskväll? ;)
på tisdag och onsdag är det konfirmations läger, kommer inte kunna ha ngn täckning på mobilen där tror ja, det sa dem iaf, men min kanske fungerar? vi kommer bo ute i skogen så...
efter konfa lägret tror jag att ja & emma sticker och tar hål i naveln, yey!
ska nog lägga upp bilder på det ja köpte, har inte haft tid med det, och så ska ja renovera bloggen och lägga ut massa discobilder! galen kväll de där!

LOOOOOOOOOOOV! ;);)
ville egentligen gått på vikingamarknaden med alexandra idag... :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0