snart julafton!

hejhej!
vaknade klockan 11 idag, lite skönt faktiskt annars försvinner hela dagen!
imorgon är det ju som sagt julafton som alla vet & det kommer bli så jäkla nice, längtar efter alla julklappar;)
det jag kommer få läggs nog ut på bloggen såklart.
ikväll ska jag till farmor & farfar & fira lite jul där, göra ngn julklappslek.. undra hur det kommer gå med alla små kusiner som kommer fightas om en enda present. hihi;)
menmen, och imon blir det till mormor & morfar, dels för att fira jul med ännu mer julklappar, tror jag kommer få lite av det jag önskar mig faktiskt & sen fyller morfar år dagen innan julafton också. (idag) ;)

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Har du ngn blogg?:

Kommentera <3:

Trackback
RSS 2.0